Detta har jag också hört, men det var någon som skrev det här på forumet så ingen källa på det, jag vet inte alls hur det fungerar med abonnemang osv.
Kostar det lika mycket på avbetalning som det gör att köpa av den direkt är det mer lönsamt att köpa den på avbetalning då en krona idag är mer värd än en krona om 2 år.
Och plattan, nja alltså man märker skillnad, det gör man. Men jag tycker ändå att upplösningen är fullt tillräcklig, även om jag såklart gärna hade haft 312 ppi på plattan också (Svarade på din första fråga i ett annat inlägg) Edit: En intressant sak är att laddaren Asus skickar med matar med hela 2A, laddningarna går alltså väldigt snabbt!
Låter bra! Har JB-uppdateringen kommit än förresten? Lär dock bli en Note 2 för mig after all, mest med tanke på priset på PF2 och avsaknaden av tangentbord (är i behov av studiedator).
Nej, men halva orsaken till att jag tänkte skaffa en PF2 var att använda den som studiedator i skolan. Sedan kommer jag inte kunna lägga ut 8,5-9,5k om det skulle komma en tangentbordsdocka. Satsar på en separat "vanlig" studiedator så småningom istället.
Eller så köper du bara ett BT tangentbord till? Om man ställer paddan upp i den medföljande vad den nu kallas, så finns det plats för att sätta ett tangentbord framför
Men då blir det inte alls lika smidigt, samt att man inte får något extra batteri. Jag kan ju i stort sett göra samma sak på en Note 2, t.ex.
Gissar han menar möjligheten till att ha två fönster öppna på skärmen samtidigt. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2