Jag kan ta emot bilder ifrån min kompis Xperia S, men när min andra kompis med en iPhone skickar bilder kan jag inte ta emot dem.
De hade den uppe på hemsidan en kort stund för ett tag sedan. Men de tog bort den och kommer inte lägga upp den igen förräns de har den i lager.
Alina har precis inne ett ex i Östersund och ett ex i Norrköping om någon skulle råka vara i närheten...
Det är inte nådigt att längta efter den här jävla telefonen. Och på köpet vara kräsen med, kan bara tänka mig 64GB, och är typ tvungen att köpa via dustinhome pga studentrabbat/räntefri avbetalning. Att då se hur den andra varianten dyker upp på andra butiker är plågsamt
Den som längtar efter nått gott . Jag är toknöjd!!! Enda jag kan klaga på är att ruzzle laggar Skickat från min PadFone 2 via Tapatalk 2
Kontakter försvunna Hej igen alla snälla som svarar! Konstigt som hände i natt, alla mina kontakter sparade på telefonen försvann... Har det hänt någon annan? Inte hela världen, men får hoppas det inte blir ett återkommande fenomen.
Lite surt att man inte kan få till dynamisk skärmväxling om man byter launcher. Barnsligt förtjust i nova launcher :/ Skickat från min PadFone 2 via Tapatalk 2
Detta kanske hjälper? https://play.google.com/store/apps/details?id=tw.kewang.padfonelauncherswitcher
Var på MM i Nacka Forum igår och frågade säljaren i fall de kommer att ta in PF2. Han kollade på mig som en galning och frågade vad det är för något. Vad har de för personal som inte känner igen den kraftfullaste produkten i sin segment???
Tele2 säljare i tele2 i Nordstan visste inte vad det var för något, sa "vi säljer typ bara samsungs här" Telenorsäljare på backaplan visste inte vad det var, kunde inte se om de skulle få in den överhuvudtaget, "är den så bra som du säger så kommer vi ta in den" Vi får helt enkelt inse att det är en himla nischad mobil, och att bara de yttersta nördarna ens känner till dess existens. Alltså vi
jo, inte heller M3 verkar fatta, även om 8 av 10 ju inte är direkt dåligt: http://www.google.se/url?sa=t&sourc...9A6TTJNEtG0XN-b7Q&sig2=ESWyA__mlQWLHxWxAUlegw fast deras omdömen brukar väl inte vara något att hänga i julgranen.
Men kom igen! Jobbar man med mobiler då skall man kunna alla värstingar! Det räcker att läsa dagligen på IDG.
Testa PadFone launcher, med den så kan man ställa in en luncher på telefon och ha en helt annan i dockat läge. Edit: såg att Validus var snabbare, my bad. Skickat från min PadFone 2 via Tapatalk 2
Har testat men får det inte att funka tyvärr. Jaja inte för att stock launchern är dålig. Skickat från min PadFone 2 via Tapatalk 2
Ny OTA kommer när som helst! http://www.padfoneclub.com/news.php?extend.50 Skickat från min PadFone 2 via Tapatalk 2
jo, verkligen. verkar som en del recensenter hänger upp sig på att den saknar tangentbord. lite ironiskt, för hade den inte hetat Padfone och inte varit en hybrid hade den troligen fått maxbetyg med motiveringen att den slår allt annat. nu låter det lite som att, "jo visst, den slår visserligen allt annat på marknaden på i stort sett alla punkter men eftersom den första versionen hade tangentbord och denna inte har det drar vi av några pinnar.". :-) men de recensenter som upplever den plastig förstår jag inte riktigt. tycker den ger ett riktigt robust intryck, särskilt jämfört med alla Samsungmobiler jag klämt på. men det verkar som man återigen jämför med den första versionen Padfone och att den ska ha bestått mer av metall. har inte själv känt på den så jag vet inte. även om det spelar mindre roll vad recensenter tycker när man väl har produkten, bara man själv är nöjd, vill man ju ändå ha någon form av bekräftelse. :-) ser fram emot ett seriöst och långt test här på Swedroid inom kort!