Jag gjorde om mitt misstag.
Skulle få paket till ombud (valde det jag önskade vid beställning). Kunde göra val i postnords app. Valde att ändra till paketbox för jag ville ge det en ny chans. Valde boxarna som står utanför Postnords lokaler i min kommun. Tänkte att det kanske går snabbare då. Skulle komma idag. På förmiddagen såg jag att det körs ut till boxen. Strax efter SMS "Vi kan inte leverera ditt paket xxxx från företaget AB till paketboxen. Vi ber om ursäkt för detta. Du får ny avisering när paketet finns på ombud.". I appen så ändras texten till att paketet beräknas levereras idag till ombudet jag valde från början. Gah. IGEN. Detta hände förra gången jag testade just postnords boxar. Nu har texten ändrats i appen igen. Den beräknade tiden (som var idag alltså) är nu borta och det står bara "Ditt paket kommer att levereras till...". Den beräknade tiden för leverans har gått upp i rök.
haha jag säger då det, tack så mycket Postnord. Kommer inte att testa boxleverans hos postnord igen.
Last edited: 11 april 2025