Xbox 360 har jag kört med i 5 år nu och är kanonnöjd. Jag valde xbox enbart för att man kan flasha den och sedan ladda ner spel och bränna själv. BluRay ser jag ingen anledning med överhuvudtaget. Både musik och film skall man ha på HDD som sedan streamas via en mediacenter eller HTPC. Det är framtiden.
Jag har haft PS3 sedan november 2009 och jag är sjukt nöjd med det! Playstation Network är grymt bra, och det är gratis. Det finns mycket coola spel till PS3, som inte finns till Xbox 360, och en sak som jag gillar är Playstation Store. Där kan man ladda ner demo versioner av dom flesta spelen, och man kan även ladda ner fullversioner av spel. Jag tycker att du borde gå för PS3!
Skall köpa mig en xbox 360 med rockband om en vecka. Har en kompis som säljer det. Alla instrument som finns att köpa till och tre spel. Bra skit
1, Om du tycker det är du nog jävligt svårt road. Hade Guitarr Hero till PS2:an när det var hett. Sålde det efter nåt år när jag behövde pengarna. Det är absolut roligt i mer än en vecka. 2, Om det verkligen bara är kul i en vecka är det fortfarande en bra investering. Bra till fester, bra att sälja för mer pengar och lätt värt 1700:- för en veckas toknöje! Inte ofta man hittar så billiga nöjen här i livet