Tack,då ska ja tametusan ta och ladda ner det o prova,det är ju dock ändå en månad kvar tills wow's expansion kommer
Fifan, de börjar bli riktigt kul nu när man börjar bli bra på att styra o allt. Har nog laddat telefonen 2-3 gånger idag. Småsnuttar då, så telefonen inte ska dö
Vill bara klargöra, det är inte 24mb som installeras på telefonminnet utan något över hälften lägga på minneskortet och kvar hos mig ligger 11.4mb. Kan ju iofs vara att jag har möjligheten att "tvinga" ner en del av ev spelets data på minneskortet.
Har speedmode rom . Får ner spelet. Men kan inte starta det. Vibrerar och dör bara. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Jag har kastat om och spelar numera en healer. Om jag fattar dig rätt så är det i en instans med skelett (kommer inte ihåg namnet) den sista questen får man långt inne i den 3dje nivån och det gäller att ta ner en eliten som vaktmästare av 2-3 melees och nån mage. Ta med en kompis .
Spelar också. Fastnade direkt xD grymt spel, är dock bara lvl9 än så länge, nickar kentgoran och är enchantress Sent from my Desire HD using Tapatalk
Alltså voi !? För att komma till värld 3, måste jag köpa.... hade de accepterat mer än amazon payments så kanske... usch Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Jo någonstans måste de få in pengar för att försörja sina familjer och vidareutveckla spelet antingen genom detta system eller månadsbetalningar. Ingame payments kommer snart direkt i klienten. Du kan ju alltid ska en twink, farma gratis instanserna på de bästa sakerna och kör PvP, tror nog att den speltypen kommer att bli stor då det som sagt inte kostar något.
Typiskt äntligen ett spel som man vill spela och så fungerar det inte, det är fördelen med Iphone.... Näe men nu skall jag inte sura Jag har totalt 80mb ledigt på det interna minnet men när jag försöker installera spelet (via APK eftersom jag inte hittar det på market....) så står det att jag måste frigöra mer ledigt minne på telefonen.
Jo... Men de kunde väl sagt de i början... men jag vill questa också Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
njo förvisso, man alla start NPC:er berättar detta för dig men visst det borde nog sägas i beskrivningen på Market. Nu kostar varje kampanj 2.99$ och alla kampanjerna ligger väl på runt 80skr så i ärlighetens namn tycker jag inte det är speciellt farligt och vill man spela spelet är det mer än värt, eller så kan man ju gå tbx och spela nåt fult och halvkasst men gratis pusselspel, det finns det ju gott om
spelet ser helt underbart ut, jag har bara testat det lite lätt...men har inte fått tummen ur roeven att spela på "riktigt" .. får köra ett litet race ikväll kanske
Guild 'SweDroid' Förhoppningsvis kommer man att kunna bilda guilds i 1.6 eller 1.6.1, kommer säkert att kosta några plat men tänkte iaf starta ett för oss här på 'SweDroid' . Hade varit kul att spela några tuffare instanser med folk som inte bara springer rakt in i mobs och drar på sig aggro från fler än vad gruppen klarar av.