Tyvärr har jag inte det ännu men kommer att fixa det under dagarna på dagarna. jag har nu bestämt mig för vad jag ska levla, först blir det en intmage för healning som sen ska testa på att bli en dualmage i PvP sen blir det min warrior för slakt i PvP. Hunters verkar totalt OP och det vill man ju inte vara, man skall alltid kunna gnälla i forumen på sin kapacitet i PvP samt skylla sina förluster på sina stats .
Ojdå, jag spammar inlägg nu men jag är grymt avis på ni som spelar med en GalaxyS eller DesireHD, jag hade gärna haft äkta multitouch som större skärm. Kan inte alltid lite på Desires multitouch, så warrior i PvP är nog inte helt problemfritt med en vanlig Desire. Galaxy N blir det för mig när den kommer, GooglePhone med Multitouch ftw.
Nu ska jag lägga mig i soffan och spela lite tänkte jag, några andvändbara tips ni kan ge mig? : ) eller är det bara att ösa på?
Beror på vilken klass du skall spela men det kostar riktiga pengar att specca om din build, så ta en titt på PLs forum så att du hittar rätt talent build. Försök att hitta en bra grupp och kör sedan instans-questen och gör din uppgift där är du warrior (tank) är din uppgift att ta aggro, rollar du som enchant är din uppgift att heala tanken och Huntern ska ge dps men utan att ta över aggro från tanken. Sen kan man givetvis leka med sina färdigheter men enligt mig skall man bygga efter sin klass under levlingtiden. int för enchant, tillräckligt med str för warriors så att de kan bära rustning med mycket defence och armor. Huntern vette fan, är och har alltid varit en klass för fegisar .
mmm Hunters gör gärna det, ta det lite lugnt med abilities då och då så att tanken kan bygga upp ett rejält threat igen och framför allt gör inte som alla kiddies gör i WoW skälla ut tanken för att tappa aggro när dps klasserna har öst allt vad de har från första hit. Men att hålla aggro i PL är skitsvårt, inga tillräckligt bra threat byggande abilities och warriorns 'taunt' bryts av en attack från en annan klass.
När jag ska registrera mig så går det ej att fylla i fälten, kan man inte göra det via deras hemsida? Tack för svar!
Verkar ju jäkligt fräckt det här. Synd att man inte får det att funka bara. Får ner det och in det utan problem men så fort jag startar det får jag Force Close...
Testa att avinstallera och sedan tanka hem det igen. Se även till att ha mer än tillräckligt med ledigt telefonminne. Fungerade efter det för mig.
Är det någon som fått igång det här på en Galaxy spica? har 105mb ledigt minne på den, funkar ändå inte...
Har du tänkt på att texten är högst upp på skärmen och inte flyttas ned till "fälten" förrän du trycker enter på tangentbordet. Sedan kan du ta bort tangentbordet och trycka enter eller välja nytt fält på skärmen
Jag har lite problem att få mitt verifying mail, någon som har haft samma problem? Har skickat "forgotten password" tre gånger...
2 saker hände mig 1 Mailet gick inte iväg förrän jag klickade på breviconen på spelets startsida och där klickade på menyn skicka verifikationsmail 2 Mailet hamnade i skräpkorgen (hotmail) Länk till spelets hemsida med forum ,för all info och frågor om spelet och problem http://www.spacetimestudios.com/content.php
Spelet crashade för mig idag, bara slutade funka, vibrerade 3 gånger.. sen poff, force close. nån annan som upplevt nån crash?