Även jag vill instämma och säga att jag är sjukt nöjd med min Desire HD! Jag hade "vanliga" Desire i ca åtta månader och var väldigt nöjd med den även om det fanns vissa brister. Bytte till en DHD i december och de brister jag upplevde med Desire finns ej här! Jag upplever faktiskt att batteritiden är bättre på DHD än vanliga Desire och skärmen är ju bara helt underbar! I DHD helt enkelt
Instämmer med alla, var nöjd med min "vanliga" Desire, förutom interna lagringsminnet som var väldigt snålt tilltaget, men är så sjukt nöjd med min Desire HD på alla sätt och vis. Älskar dessutom designen, tycker den är grymt snygg. En sak jag uppskattar är att man kan ligga i sängen och kolla NHL-matcher live utan lagg, knappt datorn klarar det... :-) (tack för flash!) Försök det med en ajfån...
Det här är väl den funktionen jag numera inte skulle kunna leva utan om jag bytte mobil känner jag, jävlar va mycket det gör när man surfar. För övrigt mycket nöjd med min DHD. Kör Cyanogen 7 men har nyligen rootat, kört stock sen november början.
Jag har bara haft min DHD i fyra dagar, men är helnöjd än så länge. Allt flyter på bra med original 2.2.1 och dessutom fick jag till min förvåning ut 47 timmar efter andra laddingen