Diskussion: Postnord - leveransfrågor, nya tjänster & nyheter etc.

Diskussion i 'Återförsäljare och tillverkare' startad av Swedroid, 15 maj 2017.

  1. jnsson

    jnsson Operatörsnörd Moderator

    Blev medlem:
    9 jun 2011
    Inlägg:
    31 625
    Mottagna gillanden:
    20 803
    Operatör:
    Tele2, Halebop, Telenor
    Telefon:
    Nokia G42 5G

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2, Halebop, Telenor
    Telefon:
    Nokia G42 5G
    Telefon 2:
    Pixel 3a
    Telefon 3:
    Google Pixel
    ROM:
    Lineage OS 21
    Platta:
    Lenovo Tab M9
    Övrigt:
    Chromecast 2nd Gen, Mi Band 6, Google Nest och Home enheter
    Nope. Allt har kommit fram som jag skickat/beställt
     
  2. Nicole

    Nicole Testpilot: Huawei P40 Medlem

    Blev medlem:
    22 mar 2014
    Inlägg:
    3 465
    Mottagna gillanden:
    1 635
    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Info:
    Nova Prime
    Telefon 2:
    Huawei P20 Pro, Sony Xperia XZ1C
    Övrigt:
    Polar Grit X Pro Titan ⌚
    Postnord larmar om bedrägeri – skyller på anställda ?
     
  3. tag

    tag Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jul 2013
    Inlägg:
    2 932
    Mottagna gillanden:
    1 846
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Pixel 10 Pro XL

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Pixel 10 Pro XL
    Det har hänt mig flera gånger med postnord, vad man har gjort var bara åka till den felaktiga ombudet och hämta ut det innan postnord plockar upp det igen dagen där på.
     
  4. Aene

    Aene Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jun 2013
    Inlägg:
    504
    Mottagna gillanden:
    353

    MINA ENHETER

    Händer ibland och låter som det ändå gick ganska smidigt och Postnord upptäckte det själva. Senast det hände mig för ett tag sedan så hamnade paketet över en timme bort.(och tyvärr för stort för mig att hämta utan bil)
    Tyckte spårningen verkade märklig, men Postnord verkade inte märka något så jag ringde och frågade. Då höll de med att det blivit fel och skulle se till att paketet markerades som felsorterat och skickades rätt när ägaren av det felaktiga utlämningsstället såg det i systemet Det gick enligt den jag pratade med inte att den som levererar paket till utlämningsställena skulle få en notis om sådant och se till att det kom tillbaka. Så det tog väl ytterligare en vecka innan de skickade tillbaka paketet.
     
    bernard gillar detta.