Tele2 lovade mig i ett mail att jag skulle få min telefon utskickad den 13/4 och att jag skulle få den redan dagen efter. Jag ringde till Tele2s lager den 14/4 och frågade om den var på väg, då sa de att den precis hade skickats. Nu, två dagar senare, har den fortfarande inte kommit fram.
Jag har frågat efter kolli id för att själv se vart paketet kan vara. Men varken
Tele2 eller deras underleverantör shop4all vägrar lämna ut något kolli id av "säkerhetsskäl". Jag har ju betalat 695 kr för telefonen, sen får jag inte ens ett kolli nummer?
Vilken dålig kundservice, ingen kompensation blir man erbjuden heller.. Känns som att
Tele2 är jättetrevliga innan man blir kund hos dem, men när man väl är kund är man fast i träsket, och då bryr de sig inte om kundvård, man är ju ändå "fast" i 24 månader..
FAN VA SUR MAN BLIR!

Click to expand...