Recension: Prestanda i S22 Ultra

Diskussion i 'Galaxy S22 Ultra' startad av Hatsune Miku, 16 feb 2022.

1. night77

night77 Android Expert Medlem

Mottagna gillanden:
    8 700
    Operatör:
    Telia, Fello
    Telefon:
    Samsung Galaxy S25 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia, Fello
    Telefon:
    Samsung Galaxy S25 Ultra
    Telefon 2:
    Ö
    Platta:
    Galaxy Tab S10 plus
    Det slöar inte nåt tycker jag, den används bara när fysiska RAM minnet blir full (vilket inte händer ofta). Har kollat på nätet o skannat efter info om det virtuella RAM minnet i Samsungs lurar och inga inlägg eller video har sagt att det är negativt på nåt sätt.

Jag har stor användning av det virtuella RAM minnet i min S21 som har bara 8GB RAM, nu funkar luren mycket bättre än innan uppdateringen som gav mig alternativet.

2. Gurkburk92

Gurkburk92 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    497

MINA ENHETER

Men frågan är om det bara är Mars uppdateringen som många har mycket diverse problem med eller om det är ramet som är otillräckligt...

Ett annat problem är nu också att Telenor har leveranstid på 1~2v på svarta & 4+ på de andra :D satan..

Edit: Kan meddela att det inte hjälpte med en fabriksåterställning & sen inte använda smart switch. Fortfarande att appar & dylikt laddar om, laddar när man 'tabbar' upp dem samt allra värst är när man trycker igång skärmen för att låsa upp luren så ser man hur live låsskärmen hackar till (standard låsskärm live bakgrunden).

Ska väl avvakta till nästa patch, hoppas det löser sig..

Last edited: 22 mar 2022