1. Mobilabonnemang: Välj kampanj som passar dig bäst! 4 månader till halva priset eller 2 månader till halva priset och 50 GB (giltigt i 12 månader). Ingen bindningstid & fria samtal ingår i alla abonnemang.
    Stäng notis
  2. Stäng notis
  3. Unpacked-nyheter: Fold 4 | Flip 4 | Watch 5 | Buds Pro 2
    Stäng notis
  4. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis
  8. Stäng notis
  9. Stäng notis

Problem att parkoppla viss device via Bluetooth

Diskussion i 'Xperia X' startad av Cosmo08, 18 jan 2017.

  1. Cosmo08

    Cosmo08 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 sept 2014
    Inlägg:
    45
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Har en Xperia X som har fungerat felfritt sen jag köpte den. Men igår köpte jag ett pulsband av märket MyZone och det ska anslutas via Bluetooth med telefonen och bältet vägrar att parkopplas. Tanken är inte att man ska gå in i Bluetooth-menyn på telefonen och parkoppla dem utan det ska MyZone-appen lösa själv. Om jag däremot går in i menyn för Bluetooth på telefonen så hittar den bältet men vill jag parkoppla dem därifrån så får jag meddelandet "Parkoppling avvisades".

    Har provat bältet med frugans iPhone och även två kompisars olika Android och det funkar klockrent på deras telefonen men inte på min. Så bältet fungerar uppenbarligen. Har pratat med supporten för MyZone och de är ju inga Sony eller Android-experter så inte fått så mycket hjälp där.

    Är det nån som vet en viss app eller annan påslagen funktion på telefonen som kan göra att jag inte kan parkoppla bältet? Har annat parkopplat så som hörlurar, handsfree i bilen, högtalare...
     
  2. SHM

    SHM Android Apprentice Hedersmedlem

    Blev medlem:
    18 feb 2012
    Inlägg:
    3 929
    Mottagna gillanden:
    1 347
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21
    @Emir-SonyXperiaSupport@Emir-SonyXperiaSupport