[Problem] Dålig uppkoppling med telenor

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av look2, 13 maj 2011.

1. Henke_86

Henke_86 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag bor också i centrala Linköping och får bara 1 mbit ner som mest, även fast jag har abonnemang på 3 mbit. Jag har full täckning och telenor som abonnemang.
    Någon som har någon lösning på problemet?
    Har provat att ta bort proxynumret, funkar ändå inte.

2. RoyMunson

RoyMunson Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har haft min tele i en vecka nu och jag har också haft problem.. händer ca 2-3ggr/dag som telefonen tappar internet. då måste jag starta om den för att få igång internet igen... RIKTIGT irriterande! Hoppas dom fixar detta fort, börjar tröttna på Telenor!!

3. wick3d

wick3d Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    23

MINA ENHETER

Har oxå telenor och har oxå problem att den tappar anslutningen. Hade en Desire innan denna och var problem där oxå. Tror att det började för ca 2 veckor sedan och håller fortfarande på att strula.

4. yooz1e

yooz1e Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    51

MINA ENHETER

Hejsan!

Jag köpte mig en GS2 i början på veckan.. lämnade in den dagen efter pga att den hoppade mellan edge, 3g och h konstant... omöjligt att surfa med. Den avbröt även samtal 3ggr dom ca 20min jag han tala i den.

Bor i Övik och kör med Telia. Kan säga att det funkar fint med min gamla Desire HD och Omia 2an jag använder nu. Även sambon som satt med sin nya surfplatta hade 3G konstant å stabilt utan problem.

Väntas få tillbaka GS2an i början på nästa vecka iaf.. ska bli intressant och se om dom gjort nå med den.

5. S-Droid

S-Droid Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    742

MINA ENHETER

Är fixat i KF1 romen iom modemet KE7, hade hemska problem med tappade samtal för den klarade inte övergången från GSM till 3G utan att tappa samtalen, dom problemen äro bortblåsta nu

6. yooz1e

yooz1e Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    51

MINA ENHETER

ah okey, men hur som haver så får dom väl lov att fixa det då den är inlämnad :) Telefon SKA funka när man köper den utan å hålla på jäklas :)