Problem med Chocolate Eclair 2.0

Diskussion i 'Hero' startad av deukalion, 13 okt 2012.

  1. deukalion

    deukalion Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 okt 2012
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag uppdaterade just min HTC Hero med Chocolate Eclair 2.0 (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=727459) och det är två saker som är konstigt:

    Den kan inte synkronisera klockan trots att jag är ansluten till trådlösa nätverket, eller uppdatera Market till Google Play. Jag kan heller inte uppdatera till Google Play genom att installera *.apk filen. Har laddat ner 5 olika varianter av Google Play apk filer, men det blir bara fel.

    Beror klockan på radion? För jag tror jag borde ha senaste radion installerad, men är inte säker då jag fick den med Elelinux installerat (senaste 3.9 Light Stable) och det var alldeles för långsamt. Chocolate Eclair går mycket mycket snabbare. Men i Elelinux var det inget problem med klocka, eller automatiska uppdateringar (oavsett om det är Google Play eller inte).

    Hittade ingen länk till senaste radion, så jag kan inte vara säker på om det är felet heller för jag har inte kunnat testat.

    Någon som har förslag? När jag startade Market i Elelinux uppdaterade den direkt till Google Play.