Hej på er,
tänkte höra om någon kan förklara varför jag inte får någon uppkoppling till mobilnäten efter att ha flashat cm-4.0.4. Hade nk02 innan och den gick det alldeles utmärkt att köra efter bara lite konfande av APN. Det gick ju som smort att flasha CM och jag kan ju få en lista över svenska operatörer när jag söker nät, men jag får liksom ingen uppkoppling via vare sig gsm eller 3g...
Har följande grejer på telefonen, vilka är samma som de var innan jag flashade in recovery.img och nk02-romen:
SAPPHIRE PVT 32B SHIP S-ON G
HBOOT-1.33.0004 (SAP10000)
CPLD-10
RADIO-2.22.19.261
På Cyanogen-sidan så skriver han att det ska funka med radion som jag har(ia f länkar han till den), men sen tycker jag det är snårigt som fan att förstå vilka SPLer och radiogrejer som ska funka med vilka romar.
Tror mig förstå att det är bra att låta bli en massa flashande av radios och SPLer(kanske mest det sistnämnda) eftersom det kan gå åt pipan, och jag har ju ingen lust att göra det bara för att se om det funkar om ni förstår.
Är det något snorenkelt jag missat?
EDIT:
Eh, löst det...
Jag var lite snabb där och skrev faktiskt inte in APN, tänkte att det inte hade med nåt annat än datatrafiken att göra. Så fort jag gjort det så kopplades jag upp mot näten.
Last edited: 30 augusti 2009