Min var också en radioaktiv stav istället för en normal telefon. Hade tänkt dumpa Apple pga överpriser. Köpte först en Samsung s9 i somras som hade bedrövlig batteritid pga dålig optimering. Fick lämna tillbaka den samma dag. Idag fick jag en Huawei Mate 20 pro som jag inte ens tog av plasten på innan jag undersökte den i ett mörkt rum och såg att den var grön. Det verkar som typ en extremt stor del av alla enheter med LG skärmar har detta fel. Detta handlar inte om några få lurar. Det är extremt osannolikt att så många konsumenter skulle få ersättningslurar med samma problem om det bara var ett fåtal lurar som var defekta. Apple är dyrt men man kan lita på dem iallfall. Bra optimerade lurar utan buggar där användarupplevelsen är central snarare än massa onödig hård- och mjukvara som man ändå aldrig drar nytta av. Vad fan ska men exempelvis med ett 4200 mah batteri när man ändå laddar batteriet en gång om dagen. Ingen människa vaknar på morgonen med 40% kvar utan att ladda telefonen. Vad ska man egentligen med 8 gigs ram när det är samma användarupplevelse med en lur med 3 gig som är bra optimerad? Kommer köra på en IPhone XR nu och aldrig mer snegla åt Asien när det gäller telefoner.
IPhone XR vs Note 9
View: https://www.youtube.com/watch?v=U0l4TBPUspA
Last edited: 5 november 2018
easycure1974 gillar detta.