Hej! Fick min HTC One utav tre igår...här haft den i knappt en dag nu och jag trorEller jag har problem med den :/ hatar att gå runt o tänka på det då vill veta hur andra har det...
1. Jag har en ganska stor glipa uppe på mobilen, någon mer som har det(ni som fått era mobiler det senaste 2veckorna)?
2. Boomsound är bra, men i vissa fall kan det typ krassla lite, något som ni märkt på era?
3. När telefonen vibrerar, typ när jag klickar på bak knappen eller skriver så låter det som att något är löst innuti :/ det låter också :/ har ni så? Ska försöka ladda upp en video
4. När jag får solljus på skärmen så märker jag att jag kan se någonting bakom skärmen, ser ut som massa rektanglar fint uppradade efter varandra, vet ej om det är paneler eller nåt, syns ganska synligt med solljus och typ multitasking skärmen'det svarta...här ni så ska försöka ladda upp en video eller bild
5. När jag är en bit ifrån min router med Wifi på så uppstår ett death grip ... Räcker med att lägga fingret i högra hörnet så droppar Wifi helt, ska försöka ladda upp video... Här ni så?
Tacksam för svar, frågor, spekulationer...allt
Vill gärna veta om detta är så pass allvarligt att jag måste byta telefon...vilket jag helst inte vill då jag fick vänta på den i 3veckor och det lär ta typ 2-3 veckor innan dem kollar igenom allt och skickar o shit...
Update:
6. Drog ut den ur laddaren och efter typ 10min så var det bara 92%kvar utan att jag använde den :S Kan det ha vart att jag ladda med energispar på?
7. Den laddar segt som f*n...88% till 90% på mer än 15-20 min...är detta normalt? Eller kanske bugga det när mitt batteri droppa så snabbt innan?
Last edited: May 23, 2013