Nja, less på rosa nu. Även med det nya exemplaret. Jag har kört Android sen 09, började med en Legend och har sen haft ett gäng bortsett från ett kort inhopp med en Windows phone och därefter två androider till. Blandat Amoled och LCD men flest Amoled både från Samsung, HTC och Nokia, kan liksom tekniken och vet vad den kan prestera med sina för och nackdelar.
Har aldrig doat förrän idag med 6p och känner att jag inte orkar fortsätta, har inte det tålamodet. Vi får se vad det blir i stället för i morgon så åker denna tillbaka, mest pga det rosa och skiftningar men även pga att autoljusinställningen är oanvändbar när man sitter lite mörkt till. Googlat på det och det är tydligen känt.
Ja ja, tråkigt för jag ville ju köra Nexus. Får se om jag lugnar ned mig och kör min Note3 ett tag till eller kanske kikar på V10 alternativt kollar hur G5 blir, tråkigt bara att bli av med Vanilla men detta orkar jag bara inte med . Samsung känns inte intressant intressant trots åt jag ju är van Touchwiz, är glaset där bak jag inte gillar. Kletigt och kladdigt & mobilen ska användas naken ;-)
Ursäkta att jag kapat denna tråd lite med en massa Gnäll, får väl invänta nästa Nexus ;-)
Last edited: 26 januari 2016