Det stog mellan SGS och Desire, var och klämde på båda i affär och läste recensioner osv. En stor nackdel med SGS tycker jag är att den inte har styrkula eller LED-lampa, det var mest därför jag inte valde den
Fan sak du med Ledlampa till ? och Styrkulan är väl okej om man vill vara lite extra precis när man måste redigera lite text.. men jag tar bort hela ordet annars och skriver om det.. så kulan är inget måste för mig Spelar mest ändå.. Behöver SGS för att kunna köra FF7 med psx4droid
Kanske inte heter led-lampa, men syftar iallafall på en sån som blinkar om man har dåligt batteri eller nytt sms osv. Vi prioriterar alla olika
Nytt sms så blinkar min styrkula's ledlampa.. och lampan som visar dåligt batteri är useless.. jag kollar min mobil 1 gång var 3:e minut och har då en STOR OCH SMASKIG Battery-widget
KiDDan, har du gått vidare med detta?? Sitter i precis samma båt... Har tappat telefonen och fått en spricka längst upp, detta var dock i somras och då var det inga problem med skärmen, allt fungerade som det skulle, det är först nu, ca 6 månader efter som den börjat strula... Funderar på att ta den till mumien istället, dom tar 950 SEK men då gör dom det rätt omgående också som jag förstår det...
efter min erfarenhet brukar inte garantier täcka spräckta skärmar förutom om de spräckte sig själva eller på annat sätt gjorde sig själv illa