1. Ja, är inte telefonen ikopplad när du startar upp så är den inte jailbreakad längre, men backup manager är fortfarande installerat men du kan inte starta det. Jag är inte säker på detta men börjar du spela något online spel så kan Sony känna igen att du har Backup Manager installerat, om det inte är Steath versionen, och då Kan konsolen bli bannad även om den inte är jailbreakad. OBS: detta är inte något jag är säker på men heller safe than sorry!
För att avinstallera Backup Manager klickar du bara på "O" och "Radera" när du har den markerad.
2. Nej det är bara att stoppa i en skiva, starta Backup Manager och markera spelet och trycka på X.
3. Läs 1. det går inte spela online när du är Jailbreakad.
4. Bootar du upp konsolen utan telefonen ikopplad så är den inte jailbreakad längre, alltså kan du inte starta några spel från hårddisken etc.
5. Det går tyvärr inte spela online när man är jailbreakad nu, kanske kan komma en fix på det senare men tvivlar på att den skulle hålla en längre tid.
EDIT: Jag har inte testat men det går kanske starta ett spel online från hårddisken men risken att bli bannad är Jävligt stor så jag skulle inte våga chansa.
Last edited: 7 september 2010