Är Swedroid ens ett uns representativt av vad folk i allmänhet kommer att köpa har MS inte en direkt rolig lansering framför sig
Även om jag förmodligen kommer köpa ps4 så tkr jag kontrollerna verkar va onödigt klumpiga Skickat från min HTC One via Tapatalk 2
Lutar mot Xbox one just nu Har aldrig kommit överens med ps-kontrollerna Forza- och haloserierna I övrigt är jag inte påläst nog att kunna tala för eller emot någon av konsolerna Jag kommer inte köpa vid lanseringen ändå så jag väntar med att döma ut en personlig förlorare :-P Skickat från min Nexus S via Tapatalk 2
Vad har jag dömt ut? Jag sa som jag tycker och att jag väljer xbox one. Skickat från min LG-E975 via Tapatalk 2
Ja, om soffproblemet är så viktigt. Jag tycker alla spel ser så fula ut på konsoler samt har de tidigare gjort så att utvecklingen av spel avstannat. Hoppas det blir annorlunda nu med x86.
Jag är en xbox-fanboy som många av er kallar det. Men efter allt skit med xbox one i början och alla ändringar m,m så kommer jag inte köpa någon i ren protest. Kommer jag köpa en konsol igen så blir det garanterat en ps4 om inte Microsoft gör stora ändringar. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Kommer nog heller inte köpa någon av konsolerna vid launch, men så småningom blir det nog en ps4. Har både ps3 och Xbox denna generationen men använder bara ps3an nu. Avgörande faktorn för mig var att Sony har betydligt fler exklusiva titlar som intresserar mig. När det gäller XB1 så verkar den innehålla massa funktioner som jag aldrig skulle använda (Kinect) eller ens hade kunnat använda (nästan alla TV-associerade funktioner). Att PS4an dessutom blir billigare gör det ännu lättare. Enda fördelen som 360 hade som jag uppskattade var voice-chatten, men det verkar finnas på ps4an också nu.