Nu påverkar detta inte Sverige men ändå, xboxen fungerar inte ens överallt. Fungerar inte ens i hela USA, 29 delstater i USA får vänta till 2015 före de kan använda den. http://www.p4rgaming.com/microsoft-confirms-xbox-one-will-only-work-in-21-states-in-the-us-at-launch
Verkar så. Även ordvalet är förändrat. Inte längre bästa platsen att konsumera media, nu bästa för spel. Dock är väl skadan i viss mån redan gjord. Aldrig Xbox för mig.
Oj oj det tar sig, alla kan göra fel, kul att dom tar åt sig av kritiken Skickat från min HTC One via Tapatalk 2
Jag som var orolig att jag inte skulle kunna få spela resten av Halo-serien eller något nytt forza men nu ser det ju ljusare ut när det gäller att köpa en krysslåda ett
Det där kommer knappast räcka. Skadan är redan skedd och även om en del ändrar sig så kommer inte alla göra det. Sen är XBOXet fortfarande 1000 kr dyrare, har sämre hårdvara, har Windows 8 och har färre spel. Inte många plus. PS4 för mig. Utan tvekan.
Varför håller man på diskusionen med exakt hårdvara? Det är inte samma mjukvara så det är omöjligt att bara kolla på andelen kretsar på GPU, det handlar också om hur mjukvaran tar hand om allt den har under huven. Nu säger jag inte att X1 kommer vara supermycket bättre, jag ställer mig skeptisk mot det tills de riktiga enheterna finns ute och samma spel kan testas. Jag stör mig lite på att X1 använder regioner (senast jag kolla, hoppas det ändras, höh) och inte PS4 gör det. Men X1an blev ett ganska givet köp nu och jag är ganska säker att jag kommer införskaffa mig ett PS4 med.
Åh fan tack för upplysningen, igår och idag "is a good day" (ja, is inte are). Blir ljusare och ljusare för att få lira både Forza och GT. Men jag är fortfarande lite inriktad att stänga av strömmen till X1 när jag ska se på tv