Signade upp för skojs skull, men hur sjutton får man in Voi-creditsen så småningom? Ber den i senare läge om mina Voi-uppgifter?
Eh, bra fråga. Jag vet faktiskt inte. Det framgick inte av mailet de skickade ut, men någonstans borde man ju ange sina uppgifter för Voi-kontot antar jag, eller så får man bara en värdekod man sedan matar in kanske?
Klarna ger alla som skaffar Klarnakortet 10 Voi credits om man får mail från de med erbjudande! Hade precis sagt upp det för några månader sedan så det passade bra.
Undersökningen nu slut, Voi credits ska komma inom 1v - men hur? Jag har fortf. inte angivit några uppgifter relaterat mitt Voi-konto i appen. Körde du också undersökningen Bernard?
Hm, har då alltså Voi gått på den mailadress man har som tex appleid vid överföring av credits? Mitt konto på Voi är reggat på annan mail än mitt appleid nämligen, så om det går på det förklarar det saken, jag har ju dock aldrig använt appleid-mailen som voi-konto så det hela blir lite märkligt?
Skumt, supporten meddelade mig att creditsen kommer i början på maj, kändes dock som ett klassiskt standardsupportsvar så får väl se vad det slutar i...
Voi ger 50kr till alla användare genom Mecenat. T.o.m. 12 maj. Studentrabatter och erbjudanden | Mecenat
Om ni (med körkort) vill prova greenmobilitys skitroliga elbilar så har ni en 30 minuters kod här. jocf9Fmt. Den ska skrivas in när ni registrerar er.