Nyhet: Veckans pussel! Jag har lagt till ett nytt större pussel (6x6) som man har tillgång till hela veckan. Till er som vill ha mer. Testa gärna och säg vad ni tycker Veckans pussel | Rabbel
Om det är för enkelt så får jag skruva lite på det, men det kommer ju variera varje vecka hur många ord som ska hittas, så svårighetsgraden kommer variera lite också
Efter nån timme har jag lyckats komma upp i 156 ord av 213. Det känns som att svårighetsgraden är rätt lagom för nu har jag väl de svårfunna kvar...
Om jag skulle få önska en feature, så skulle det vara att ha ett inlogg så man kan växla mellan enheter, särskilt om man startar ett veckospel... Ex om jag börjar spela hemma, åker till jobbet och lyckas "hrrrmm" få en stund över, eller tar upp mobilen en lugnt stund, att kunna spela vidare med de ord man hittat på annan enhet. Kanske omständligt - gillar ju det enkla i lösningen också!
+1 på detta! Det har jag önskat mig länge. Men jag antar att det blir betydligt mer komplicerat på serversidan med inloggning och databaser. Som det är nu verkar spelet bara nyttja cookies i webläsaren.