Vet inte om jag klarade det eller inte... Var bokstavligen på klockslaget. Tolkar bilden som att jag gjorde det. Men antar att enda sättet är att ta dagens och se om sviten ökar. Not gonna lie, händerna skakade mot slutet Edit: Piiiuh sviten räknades upp +1
Hej, har inte misslyckats med något spel så här långt i min ja kanske tre veckor långa Rabbelkarriär men nu har jag totalfastnat på denna veckas veckospel, ett ord på sex, två på sju och ett på åtta bokstäver. Timmar har jag försökt på dessa ord, vad gör man? Är det lågt att be om hjälp? Här? Alltså, det är ju synd att bryta sviten men mest är det att jag inte kan avsluta det jag påbörjat. Att jag ber om hjälp eller som nu nästan givit upp är väl i princip samma sak Passar också på att tacka utvecklaren som jag har sett hänga här i tråden Där gav jag upp #Rabbel #VeckansPussel #6 153/156 ord, 331 poäng Veckans pussel | Rabbel
Inte jag heller, främst för att jag inte hinner med. Blir bara en massa stress men gjorde ett undantag för julspecialen.
Näää... @Ciesukki verkar som räknaren för längsta svit ballat ut för mig Började räkna om för 9 dagar sen Hänt en bekant också tidigare, iofs på veckans pussel.