#Rabbel #20240706 52/54 ord, 89 poäng När jag först såg dagens tänkte jag, Hur fasiken kan det finnas så många ord
Ni är ju kungar på detta. Men jag kämpar mig framåt. #Rabbel #20240706 40/54 ord, 63 poäng Ett dagligt ordspel | Rabbel @Ciesukki Hur många spelar varje dag?
Noooooo... Grattis! Grymt jobbat. Själv, lyckas inte hitta sista ordet. Kommer gräma mig imorgon när jag ser vad det var
#Rabbel #20240706 42/54 ord, 70 poäng Ett dagligt ordspel | Rabbel Torsk på Ruzzle Tack för roligt spel!
Fungerar endast med pekskärm (vilket iofs beror spelets upplägg), får testa på mobil. (Ett annat beroendeframkallande, om man är road av spel med ord är Ordlig - Wordle på svenska.)
Måste bara dela mitt med, jag var tvungen att använda någon "livlina" innan jag kunde fullborda det hela men jag är nöjd ändå. Vill inte veta hur mycket tid jag lägger på detta.
Ja, gårdagens (första) Rabbel tog ohemult lång tid på slutet. #20240706, 54/54 ord, 93 poäng. "Gillar du spelet?" Nej, ogillar med emfas, men kan inte sluta.