Dessa har jag tagit på 3 Spoiler: Ord Bli medlem eller logga in för att visa innehållet! Edit: Äsch, facit kommer om 12 min Edit: KBT
Ja gårdagens gick i mål till sist senare på dagen, ibland behövs en paus. Ja, akronymer som KBT, eller GPS häromdagen, rinner inte med nödvändighet ur en i ett spel som detta, när man fokuserar på ord som ofta uttalas i en eller flera stavelser (undantag finns ju, jfr. "laser", men GIS accepterades inte), så att man stirrar sig vansinnig ibland är nog inte konstigt. Inget av detta sagt riktat till upphovspersonen av det lilla stilrena spelet. Jag förstår att man får basera något som detta på enkelt tillgänglig data (å visst är det skillnad på vissa akronymer vad gäller hur spridda de är bland folk i allmänhet).
Jag har nyss lagt till en ny inställning, om man klickar på nya kugghjulet högst upp till vänster så finns "Hard mode". Om denna slås på så tas ledtrådarna bort och det blir som det va förut
Jag tänkte föreslå två olika modes men insåg sen att folk kommer köra parallellt på två olika webbläsare/incognito och "fuska". Har du då två olika räknare för Normal resp. Hard mode?
Nej det är samma räknare just nu. Hard mode är för dom som vill ha det svårare. Går att slå av/på medans man spelar ifall man vill göra det enklare/svårare.