Rabbit Run - Betatestare sökes!

Diskussion i 'Spelutveckling' startad av f0az, 18 jan 2010.

1. Dheri

Dheri Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Tack för den infon, även om jag gillar det aningen brutala ljudet kan det finnas tillfällen man vill spela utan ljud.
    Jag får skämmas lite för att jag inte testade menyknappen, men jag kan hålla med om att det borde vara en tydligare inställningsknapp, under en sådan skulle man ju kunna ändra både ljud och vibration.
    På samma sätt skulle det vara trevligt om det blev tydligare hur man kommer till online topplistan utan att först spela. (Nu får man gå in på highscores -> menyknapp -> world ranking)
    När jag ändå är inne på world ranking kan jag passa på att ta upp några tankar till. Just nu är det ganska enkelt att ta sig in på listan, men poängen stiger rätt snabbt. Om ett halvår kommer det antagligen vara riktigt svårt att komma in på topp 100, men man kanske kan ha en flik med "all time high" och en med senaste 30 dagarna. Datumen ligger ju redan med och det är ju alltid roligare när man har en chans att komma in på listan.

Tycker att det tar ganska lång tid för listan att ladda, den öppnas i browsern va? borde det inte gå snabbare och smidigare om man hoppade över browsern och bara hämtade datan till appen direkt? (säger jag som inte kan programmera)

Och en sista tanke för det här inlägget, jag önskar ett litet meddelande om att man kommit in på online listan och kan spara resultatet. För att inte dra onödig datatrafik kan man ju spara lägsta resultatet de gånger man hämtar listan och låta meddelandet gå på den siffran. Den kan visserligen ändras under tiden man är offline, men det ger ändå en fingervisning.