"Radera konversation" i 2.3.3??

Diskussion i 'Xperia X10 - Allmänt' startad av ozzy07, 11 aug 2011.

  1. jonte11

    jonte11 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 nov 2010
    Inlägg:
    25
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Nu har jag frågat SE support (en mkt bra support för övrigt) och det är tydligen ett problem som dyker upp för vissa som använt my backup.. De hade ingen annan lösning än att göra en fabriksreset. Och starta om ifrån början kanske utan att använda My backup.. Ska kolla med de som gör My backup om de har en lösning..
     
  2. jonte11

    jonte11 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 nov 2010
    Inlägg:
    25
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Har löst det genom att använda sms backup+ och göra en backup på allt till gmail. Sedan tog jag bort alla konversationer och återställde sedan sms:en med samma program. Nu funkar det..

    Tyvärr klarar inte sms backup+ att återställa mms, men de finns ju kvar på min gmail. om jag vill ha dem. Verkar vara det enklaste sättet att lösa detta..
    Lycka till!
     
  3. erkaman

    erkaman Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 sept 2011
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag har råkat ut för precis samma sak (det går inte att radera sms:en).

    Gjorde en säkerhetskopia av allt i telefonen innan med programmet "säkerhetskopiera & återställ" (det sparades på telefonens minneskort). Återställde sedan alla kontakter, sms, osv med samma program. Men nu är ju bara problemet att det inte går att radera smsen.

    Vad är det smidigaste för mig att göra?
     
  4. erkaman

    erkaman Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 sept 2011
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Raderar "SMS backup+" automatiskt alla "felaktiga" sms när man trycker på "Återställ"? Eller måste man radera smsen i telefonen på något annat sätt innan man trycker "Återställ"? Hur raderar man alla sms i så fall??





    ..
     
    Last edited: 6 sept 2011