Dagens intensiva användande (2020-09-07). Förbrukade 98% efter 9h och 8 min och det blev 6h och 33 min SoT. Nyttjade batteribesparingen på medium-läget. Ljusstyrkan låg ofta på ~30-40% ljusstyrka.
Blev ganska mycket surfande, Youtube, Spotify, Acast, kamera, Facebook och annat.
Mestadels Wi-Fi och ibland mobilt nätverk med dålig täckning (mestadels). Lite Bluetooth och GPS igång. Använde mina trådlösa hörlurar en stund (hög volym). Även hög volym med Dolby Atmos igång när jag tittade på Youtube eller nyttjade Acast samt Spotify.
Har även tidigare stängt ner vissa funktioner för de flesta appar. Funktioner som att de inte ska brukas i bakgrunden och sen att samtliga notiser är avstängda . Så väldigt få appar jobbar på i bakgrunden med andra ord. Svårt att gå in exakt i detalj på allt.
Batteritiden är inte kass. Men den är inte imponerande. Den duger. Men det finns en viss besvikelse här. Tror fortfarande att detta kommer bli Note 20 Ultras svaga sida. Förhoppningsvis blir det bättre på sikt. Håller tummarna.
Last edited: 8 september 2020