Vad tror vi om denna vs Zenfone 6? har någon några specifika tankar förutom att denna är billigare men saknar band 20 osv?
Zenfone 6 är ju bättre överlag, poängen med Realme X är väl främst att den har en större skärm (samt AMOLED om man gillar det) och är klart billigare i övrigt är svårt att hitta något som talar för Realme X. För många på Swedroid kommer också Color OS 6 vara en nackdel. Det ligger en bit från vanilla om man säger så.
Jooo, billigt är gottt dooock, så det betyder ju mycket även om Color OS är sisådär. Nja men jag vet inte, tror att, om jag inte spräcker min budget för hårt, att det blir en zenfone 6 ändå om jag har cash när den släpps.
Nu finns den uppe här också: Kr3,139.40 14% OPPO Realme X 6.53 Inch FHD+ AMOLED 3765mAh 4GB RAM 64GB ROM Snapdragon 710 Octa Core 2.2GHz 4G Smartphone Smartphones from Mobile Phones & Accessories on banggood.com Dock lär de inte ha den i lager ännu.
Buy realme X Cell Phone Yellow 8GB RAM 128GB ROM Online With Good Price. Dom skickar 22 maj skrev dom.
Statusen på 4/64 och 6/64 har ändrats till "In stock" nu på liaow. Buy realme X Cell Phone White 4GB RAM 64GB ROM Online With Good Price. Är sugen på att beställa men problemet är att frakten blir så dyr eftersom jag befinner mig i DHL remote area.
Realme 3 Pro släpps i vissa europeiska länder den 5 Juni så det lär dröja innan Realme X släpps i Europa. Realme 3 Pro will go on sale in Europe on June 5, starting at 200 - GSMArena.com news
Ja, det kan jag göra. Det blir ju inte dyrt för en så liten försändelse. Jag skall bara bestämma mig helt först, men PM:ar i kväll
Nej, i så fall kan jag Swisha pengar för mobil och frakt i förskott. Fundera på det. Jag hade helst velat ha den Europeiska versionen med komplett bandstöd och Europeisk firmware men den lär nog dröja till sensommaren eller hösten.
Sensommaren eller höst....[emoji848] Ibland lider man inte bara av det höga bensinpriset på landet....
Xiaomi har blivit så populära att de kan börja höja sina marginaler. De får sålt mängder ändå. Hoppas bara inte de slutar som Huawei.