Stort tack! Det var exakt det resultatet jag varit ute efter. Stört mig på att bilderna blir just "varmare" stock.
Har problem med att Gcam crashar varje gång. Rensar jag data funkar det till jag stänger ner appen, men nästa gång jag öppnar den så kraschar den vid ett foto. Testat med både 1.8 och 1.9. Inga inställningar du ändrat på?
Fotar du med eller utan HDR? Jag kör HDR enhanced + Har märkt att om jag fotar utan HDR och motion "on" kraschar den :/ (motion "auto" fungerar)
Är det någon som har koll på var man kan få tag på supervooc original laddare? Har försökt leta upp och hittat men med fel uttag. Halva grejen med denna telefon är ju snabb laddningen
Inte sett någon heller tyvärr, alternativet skulle kunna vara att köpa en icke europeisk laddare och köra en researapter, inte det mest glamourösa kanske, men gjorde det med min tidigare Xiaomi och det funkade bra
Hörde av mig inatt till det europeiska service stället i Frankrike på: [email protected] dem hänvisar till deras eBay shop: Fast Charge chargeur,cable original Officiel certifié par OPPO REALME | eBay
Hej! Nu finns Urnyx05 V2.1 gcamport ute, nytt från och med v.2 är att den kommer med config möjlighet. Finns ingen xlm för x2pro än, men däremot finns det för Redmi note 8 pro (som har samma GW1 sensor) Har testat och bilderna blir bra! (vide och telebuggen finns fortfarande kvar, även hdr off och motion on) Google Camera Port: Urnyx05 apks
Någon som vet om det finns någon garanti? Verkade på hemsidan som om det bara gällde i länder där realme finns officiellt.
Hur funkar det om man beställer en från tyska amazon? Får man med en laddare som funkar i svenska uttag?
Beställde en X2 pro 256 gb i helgen.Bör få den i morgon onsdag.450 Euro gick det på.Amazon.es samt 16 Euro för frakt med DHL.
Mailade amazons kundsupport och dem svarade såhär: Unfortunately it is too late to cancel this order as the order has already been dispatched and shipped. Please re-order the new item and simply refuse delivery for this ordered item. Once refused, the order will return to Amazon and you will receive a full refund. I hope this information helps. Have a great week further Så jag antar att med refuse så menar han att jag inte hämtar ut den bara när den kommer fram. Nice, då beställer jag samma som dig då!