Hade varit trevligare med mer utförlig beskrivning av vad du wooar för. Vi andra vet ingenting. Vilken telefon har du haft tidigare? Vad är det som är WoW? Prestanda? Batteritid? Kamera? Skärm? Design? Utveckla gärna..
Haha ja jag vet men är riktigt imponerad av telefonen. Jag kommer från en HTC U12+ . Prestanda: Rapp som satan, bra flyt över hela spektrumet, inget lagg överhuvudtaget. RealmeUI är riktigt bra och lätt navigerat. Har haft gamla Oppo telefoner och jag avskydde ColorOS men detta är en helt annan liga. Riktigt bra flyt och rappa animationer. Batteritid: Kan inte ge exakt utvärdering av batteritiden då detta är min andra dag med telefonen men den verkar vara väldigt väldigt lovande. Kör konstant 90hz och tog ur telefonen vid 06.20 imorse och nu vid 14.00 har jag 63%. Har surfat en del, laddat ner dokument, lyssnat på Spotify ett par timmar, sociala medier etc. Kamera: Sköt av ett par bilder igår när jag var ute och promenerade och vad jag kan tyda så är det en solid kamera. Är inte så fotokunnig men jag är nöjd med resultaten. Skärm: Skärmen är gudomlig och den lilla teardrop notchen är verkligen minimal, hur skönt som helst och glo YouTube på. 90 Hz är LOVELY. Design: Allt som allt rätt läcker design, visst den drar till sig fingeravtryck om man kör utan skal men tycker att den är snygg och den ligger rätt bra i handen. Ljud: Kommer som sagt från U12+ som är rätt känd för sitt ljud men denna telefon är tamejfan bättre ljud i. Krispigt ljud med riktigt skön botten som ej slår över. Ljudet i mina TWS via blåtand är också över förväntan. Lägger upp två bilder som jag tog igår vid ca 21.30 Bilden med vägen är vidvinkel och den andra är main
Någon som vet hur man använder split screen i nya android 10? Har inte funnit ett enda Youtube klipp eller inlägg där någon förklarar för det ges inte de möjligheter i vår programvara som visas i klipp och så vidare. Förr höll man bara in app-hanterar knappen så fick man upp alternativet. Har försökt att välja split screen därefter men får bara fram möjlighet att låsa apparna. Försökt med sidomeny och alla möjliga 3finger svepgester... Det är typiskt när man får ny mjukvara, något förbättras ( minnet på kamerans videoinställning exempelvis) men så tas något som alltid fungerat bra bort..
Nej, underifrån de virtuella knapparna händer inget, gör jag så vart som helst annars på skärmen så markerar jag skärmen för en justerbar screenshot... Märkligt det här. Har nova launcher on det kanske påverkat på något sätt :s
Testade. Höll på att kräkas. Haha, skämt å sido men nej, samma sak där. Kan göra skärmdump men inte split screen
Utan att veta skulle jag gissa att Nova tar nog över och blocker en del funktioner för att kunna erbjuda sina specifika funktioner, hade jag varit dig skulle jag göra backup på nova inställningarna och avinstallera Nova och testa
Yepp.. nu fungerar det. Tyvärr ser min telefon hemsk ut nu haha. Tips på launcher som inte förhindrar skärmdelning?