verkar som man har missat tåget.. 529 från de och 490 amazon.es Har en gammal xz1c som börjar starta om sig då och då så behöver verkligen en ersättare men finns ingen jag vill ha
Beställde en idag men var kanske lite väl snabb, var säker på att den skulle ha stereo speakers eftersom både X2 Pro och X50 Pro har det. Men det verkar inte så, funderar på om man ska avboka eller inte. Tusan att dom snålade in på just det.
Jag trodde aldrig att jag skulle bry mig om en sån sak som hur ljudet spelas upp ur telefonen utan hörlurar inkopplade. Men jävlar vad jag blir nöjd varje gång jag spelar upp något från min x2 pro. Märkligt som sagt att de snålade in på det.
Jahopp då har man förstört skärmen då. 2 veckor hann jag äga telefonen. Har aldrig någonsin lyckats förstöra en telefon tills idag. Satans jävlar vilken ångest
Fick precis mail från amazon.es att leveransen av X3 är försenad. Nytt leveransdatum är beräknat till 15-17 Juni. Varför finns ingen egen tråd om X3an egentligen? Eller kanske bara är jag som är intresserad av den?