Vart köper man en 8 eller 12 gb version idag? Har panik, vår bäbis knaprade på min Xiaomi så högtalaren funkar inte längre. Ny eller begagnad, alla tips mottages.
119 Euro betalade jag för reparation och returfrakt. Frakten ner till Frankrike betalade jag själv, gick på ca 250 kr
Förresten, om någon sitter på en X2 Pro och behöver tips på skydd så kan jag varmt rekommendera dessa: Realme X2 Pro Case - Sunyc Protective Cover Realme X2 Pro Case - FatBear Rugged Armor Cover
€507 via Amazon DE (säljs direkt av Amazon). Då har du ju garanti osv genom Amazon i två år, vilket är trevligt. Annars finns den på Trading Shenzhen också för €397, dock restnoterad, men då är retur/garanti inte lika smidigt: Buy Realme X2 Pro - Snapdragon 855 Plus - 8GB/128GB - GLOBAL
Tack! Verkar också finnas på realme X2 Pro EU Version 8G+128G - Neptune Blue/Lunar White - realme - New - Edwaybuy.com
Varifrån skickar de? EU-lager? Men för USD 469 är nog Amazon mycket bättre för €507 med tanke på smidig support/garanti/fri retur och frakt etc.
Betala inte för mycket för garanti bara. Säg att garantin behöver nyttjas på var tionde X2 Pro. Med en kostnad på $429 blir då garantin värd $42,9. Då antar jag att telefonen inte har någon garanti alls hos kinanbutikerna vilket är ett pessimistiskt antagande.
Jo, men det är ju sällan garantin behöver nyttjas. Mest prisvärt är annars 64/6 versionen för €317 (med rabattkod): Realme X2 Pro (6/64GB, China Version) für 317€ - Chinahandys.net
Oj det var billigt! Men har china version svenska,, Eller vad är skillnaderna mellan den och EU version?
Tror den saknar LTE-band 28/700Mhz. Vet dock inte om man bara kan flasha Global-ROM rakt över sedan? RealMe X2 Pro versions: RMX1931 vs RMX1931EX vs RMX1931CN Verkar inte helt okomplicerat och tycks fungera sisådär: CN X2 Pro running Global ROM semi-successfully Hade nog hållit mig till Global.