Tack, bra att veta. Synd att Realme inte skickar till Sverige, de säljer den för 399 på deras webbplats..
Jag tänkte köpa min när den kommer i lager, från Trading shenzhen Dock med ett års garanti Buy Realme X2 Pro - Snapdragon 855 Plus - 8GB/128GB - GLOBAL
Gör ett nytt försök med skärmskydd till min x2 pro. Har beställt denna nu: https://www.amazon.de/gp/product/B0811XWP8Z/?tag=oid02-21 Återkommer med resultat när de anländer
Nu har jag monterat mitt Nillkin Amazing H+PRO för OnePlus 7T. Klockrent! Sitter ända ut i kanterna (på displayen) utan att lyfta.
Detta funkar helt ok, täcker skärmytan som används dock inte de svarta "bezelsen" men det funkar ok. Det kommer 3 skärmskydd i förpackningen
Uppdaterade i förrgår till Android 10 och RUI. Gjorde en fabriksåterställning och uppdaterade ytterligare till senaste C28. Installerade alla appar igen och kan bara konstatera att batteritiden är åtminstone densamma om inte lite bättre än innan. Från 23.00 igår till 08.00 idag hade en % försvunnit. Inga konstiga bakgrundsprocesser eller överhettningsproblem alls. Vet att förra versionen av Facebookappen hade problem. Inte den senaste dock.
Tack för info, jag tog bort FB appen pga detta och körde Friendly for FB istället. Man kanske kan installera om appen igen då
Däremot så är Chrome inte som den ska, fast det är inte bara på våra telefoner. Sporadiska häng och lite lustigheter. Men det finns ju Brave
Ni som kört ett tag med denna luren vad tycker ni? Är den fortfarande snabb och rapp? Gillar ni kameran? Just nu kostar den 399 euro och väljer mellan den, realme x50 5g som har en 120 hz skärm
X50 5g har 120 Hz dock LCD. Jag är sjukt nöjd med min X2 Pro. Kameran är helt ok och det finns alltid Gcam ports . Snabb och rapp som tusan. Jag har 12/256gb versionen men kan ej tänka mig att de andra är mkt sämre