Tack för svaret! Jäklar vad stor skillnaden är med Gcam. Ville helst ha oneplus 8 pro men den kostar 7400 kr och folk är hyffsat missnöjda med kameran där. Så kan bli denna om inte oppo eller xiaomi har någon annan vettig lur Har selfiekameran också wide-angel?
Gcam lutar lite mer åt det kalla/blå hållet medans stock är lite varmare. Lite upp till en själv vad man tycker om. Jag brukar blanda somfan med apparna. När det kommer till front camera så använder jag den så sällan men Wide är den dock inte ultrawide. Länkar till DxoMark: Realme X2 Pro front camera review - DXOMARK
Finns ju så himla mång olika. Spain, Europe, UAE vilken skall man välja? Realme Updater Står bara rmx 1931
Jo jag vet. Men hur vet du att den är rätt? Det är ju indiska sidan. På sidan jag länkade finns olika.
"www.realme.com/eu/support/software-update" Jag har laddat ner härifrån och installerat utan problem. Det är EU. Scrolla ner till X2 Pro och ladda ner sen när det är klart öppnar du filhanterare och går in på downloads sen trycker du på filen