Menar du att mobilen måste vara gjord i sverige för att vara anpassad för Sverige? Jag tror att de flesta insåg att jag menar att det finns svenska menyer som i vilken annan mobil som helst.
nä alltså jag menade som samsung har på sina kartonger, "approved for nordic countries" antar denna är också det?
beta test av Realme user interface. Men begränsad till indien https://www.google.se/amp/s/m.gsmarena.com/realme_x2_users_can_apply_to_be_beta_testers_of_realme_ui-amp-40922.php
Dom ser ut att ha tagit många kliv i rätt riktning med det nya UI:et! Lite synd att Realme bara lovar 1 stor uppdatering...
Lite halvdåligt med skal till den här telefonen. Finns det någon annan mobil med större utbud som har samma dimensioner som x2?
Software Update - realme (India) Någon som testat att uppdatera sin X2? Jag testade med min x2 pro och det var inga problem. Men när vi testar med sambons X2 så packar den bara upp filen och sen hittar jag ingen fil för att uppdatera. På x2 pro så var det bara att ta hem filen och sedan klicka på den så stod det update now