Har beställt och bör komma inom 5 dagar. Men var hittar man bra skal till denna? Phone Life hade inget intressant och skalhuset inget alls. Kollat lite på Amazon.de också men hittar inte nåt bra där heller.
Testa Giztop - Best Price, Best Service Jag beställde därifrån till min X2 Pro och är hur nöjd som helst. Visst det tar lite längre tid att få de men det är värt. Det är inte som Wish där man får vänta 3 månader
Tackar för tipset! Dom hade dock inget case alls till X50 Pro just nu Buy Protective Case For Realme X50 Pro jag får leta vidare.
Imak Pro+ Tempered Glass Full Screen Protector for Realme X50 Pro 5G BP Protective Matte Hard PC Case For Realme X50 Pro 5G
Jag köpte X50 pro dagen den släpptes på amazon.es i slutet på maj. Jag är postivit överraskad av antalet firmware releases som släppts sen juni. De har legat i takt med Android security patch releaserna varje månad, idag fick jag en firmware update med augustis uppdatering. Jag kommer från Oneplus, Samsung och Sony, och där har det inte varit alls lika snabba updates. Vidvinkelkameran är inte den bästa men i övrigt så är jag mycket nöjd. 65w charging är underbart!
Den föll ner till 6300 kr i pris igår-idag på CDON (men nu upp till ordinarie igen). Men jag var lite för mesig med mitt avtryckarfinger eftersom jag precis upptäckt att den säljs i Sverige. Blev samtidigt osäker på om varianten som CDON säljer har dubbla SIM-kortsplatser eftersom de har typ 0 tekniska specifikationer på sin sida. Och jag är lite naivt entusiastisk till att Amazon.se kommer ha schyssta chock-rabatter när de lanseras i Sverige (vilket nuvarande ryktet säger vara i slutet av månaden), så jag är samtidigt sugen på att se om någon dyrare lur kan dippa ner i pris till samma nivåer. Vilka är egentligen närmaste konkurrenterna som man kan tänka sig närmar sig 6000 kr vid rea? Min egen uppfattning är att Xiaomi Mi 10 verkar ligga väldigt nära i specifikationer och pris. OnePlus 8 skulle säkert kunna dyka ner ditåt också (Poco F2 Pro är väl på samma spelplan egentligen, men jag väljer personligen bort den p.g.a. 60 Hz-skärmen). Eller är det RealMe X50 Pro som är en no-brainer att köpa för ca. 6000 kr?
Telefoner från Oneplus brukar väldigt sällan reas ut. Som du är inne på är nog Mi 10 den som ligger närmast. Dock bör du redan nu kunna hitta Mi 10 för runt 6000 kr eller under på någon av amazons europeiska butiker. Se t.ex. https://www.amazon.es/dp/B086K42Y5P/?tag=oid0f3-21
Jag är fortfarande lite gammaldags och föredrar att köpa från svenska butiker, bara för att det ska vara enklare att hantera reklamationer och support Min P20 Pro håller väldigt väl, men jag börjar bli väldigt sugen på att ha fler Hz i skärmen utan att spränga plånboken! Så X50 Pro verkar ligga alldeles perfekt där prismässigt. Det verkar som att många av de här Kina-lurarna som är lite mindre dyra har gemensamt att deras kameror inte håller toppklass, men det kan jag leva med.
Och på CDON, som jag skrev igår Den finns hos ett par av de större svenska återförsäljarna. Det jag funderar över är vid vilket pris X50 Pro blir det självklara valet, eftersom det trots allt finns en hel del alternativ kring 6000-8000 kr. Så vid en rea kan valordningen sorteras om markant. Var det till exempel en miss att inte köpa den för 6300 kr? Jag hann inte analysera marknaden tillräckligt innan rean var borta.
Jag slog till på cdon när den låg på 1000kr under webhallen och inet. Tyckte det var en no brainer deal. Med tanke på specs och prestanda. Bara vänta och se hur lång lev.tiden är. Trådlösa lurar på köpet var ju också en bra bonus!
Hämtade precis ut min idag. Beställde i lördags från CDON men skickades tisdag enl spårningen. Skickades från Frankrike och en leverans tid på fyra dagar tycker jag är helt klart godkänt. Trevligt med Realme Buds på köpet. Första intrycket är mycket gott. Snabb som förväntat och grymt snygg (valde den mörkröda varianten)
Kul! Min ser ut att bara vara en dag bort så jag hoppas kunna hämta den imorgon Har din plats för dubbla SIM-kort? Specifikationen säger att den ska det, men just hos CDON nämns det inte.
Intressant! För det står i specifikationen hos den franska leverantören att den har det... Och på typ varenda annan sida, förutuom REALME's egna europeiska sida - för det nämns inte SIM-typen alls Tilll och med på AliExpress står det att den har dubbla SIM. Är det någon annan ägare här i tråden som har fått dubbla SIM-kortplatser på sin modell?
Kollar man på Realme's hemsida står det så här på X50 Pro: Att jämför med till exempel vanliga X50 där det står följande: