Skumt är det bara mig den fungerar för? Eller är det vi som köpt det som den fungerar för? Sent from my Samsung Galaxy SII using Tapatalk
Visserligen har du ju en s2 , men har för mig att länken funkade för någon dag sen på min s1 (samma rom)
De kanske har tagit bort kompatibiliteten med s1:an och några andra enheter? Kolla deras hemsida om det står något där. Sent from my Samsung Galaxy SII using Tapatalk
Spelet är tillfälligt nedtaget från market då Polarbits servrar inte pallat med trycket. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ett svar på ett gammalt inlägg, men detta är helt och hållet Polarbits egna val. Det var länge sedan Google höjde maxgränsen på appstorlekar i Market till 4GB. Riktigt synd att inte flera utnyttjar det dock...
Kanske det har att göra med att de inte vill inkludera datat för alla olika chipset för att minska på storleken?
Das Erdbeerkuchen; Javisst, för att inte tala om hur man skall hantera uppdateringar. Om det så bara rör sig om en ändring på någon enstaka kodrad leder det till att användarna tvingas plocka hem hela paketet ånyo, vilket ju är riktigt uselt. Gränsen må vara 4GB, men i praktiken fungerar det inte alls, varför utvecklare som Polarbit tvingas köra på som tidigare.
Det finns även stöd för att ha olika .apk's för olika chipset, vilket infördes ungefär samtidigt som max storleks-höjningen, om jag inte minns fel. Jag tror fortfarande det är möjligt för Polarbit att smidigt bara använda Markets servrar. Men jag är iofs bara en lekman. Det vore onekligen smidigt om man på något sätt kunde ladda ner en uppdaterings-apk som bara innehåller det som är nytt. Jag har dock inte en aning om det är möjligt eller inte. Kan helt klart vara en av anledningarna till de egenhostade nedladdningarna. Well, hoppas problemet fixas snart och sorry för OT.
Problemet försvinner säkerligen på sikt i takt som gamla enheter byts ut, men vad som återstår är något smidigt system för att bättre hantera uppdateringar/patchar. Att underhålla en rad olika versioner av spelet beroende på enhet/plattform innebär ju ett trist merarbete - för att inte tala om behovet av att hela tiden hålla sig ajour med utbudet av enheter. Extra klurigt för mindre utvecklare som Polarbit.
På vilket vis har du problem? Det fungerar också bra, liksom för MasterMas;, för min del på Galaxy Nexus.
Håller med dig! Det var de första jag kom att tänka på när jag såg videon, Ignition. De spelen var grymt på sin tid. Anyway, en fråga: Nån som kör Reckless Racing 2 på Sony Ericsson Xperia Arc? Bra flyt? Rekommenderas eller inte? Tack