Med 32GB utrymme får du också bara 3GB RAM, något jag inte vill ha om jag ska ha telefonen som huvudtelefon
Ah, missade att 32GB-varianten bara hade 3GB RAM. Ja, det är i minsta laget numera, utan då är det nog rimligare att satsa på 64GB-varianten med 4GB RAM. Tvivlar inte på att 3GB-varianten går att använda och passar vissa målgrupper, men för oss som har en lite högre lägstanivå skulle jag tro att det blir svårt att leva med det i längden. Få saker gör en så olycklig som när exempelvs hemskärmen behöver laddas om för att visas.
det är nästan minimum skulle jag vilja påstå för en mobil idag, priset är verkligen ingen skillnad nästan mellan 3 och 4gb varianten. den finns nu på banggood 4/64 för lite dryga 1100 helt sjukt...
Håller med att det är lite sjukt med så låga priser, men jag klagar inte. Beställde en till lilltjejen igår, kan bli att jag snor den och hon får ärva min F1.
la också en beställning nyss på den lila, har aldrig haft en xiaomi så för det priset får det bli en sån bra o ha som en extra telefon. tog eu priority line, märkligt den va billigare än priority direct så antar det kommer med bud hem till dörren.
Xiaomi är verkligen bra. Har använt MIUI i flera år nu och tycker det är klockrent. Enda nackdelen är reklam på sina ställen.
Den ska fraktas fram och tillbaka till skolan i ryggsäcken alt i en sån där mindre väska som hänger runt halsen!
hur fick du din ? på min tracking står det 2020-09-02 10:56 Malmoe, The parcel has reached the parcel center. men var ska ja hämta den ?