vadå rättfärdiga mitt köp? jag svarade på den kritik du gett telefonen i ditt tidigare inlägg genom att dela med mig av mina personliga erfarenheter av telefonen.
att telefonens kvalitet skiljer så mycket från ex till ex är jag inte helt med på, finns en tråd här där man får svara hur nöjd man är med sin o2x.. (
https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=39356) i skrivande stund så är 89.15% "Gillar telefonen skarpt men vissa saker kunde varit bättre!" eller "Älskar telefonen och allt funkar som det ska! "
sen är det också ca: 5% på "Diggar telefonen men det är bra mycket som krånglar!"
det lämnar ca: 5% kvar till de som inte är nöjda med sin telefon... och som alltid så är det ofta personer som har problem med telefonen som söker sig till forum som dessa, därför tror jag dessutom att de som är missnöjda är ännu mindre i förhållande till de som är nöjda.
dessutom, "Det är jättegulligt att du försvarar en produkt..." tycker inte jag är ett sjysst sätt att börja ett inlägg på ett diskussionsforum för mobiltelefoner, vill du ägna dig åt pajkastning så hitta ett annat forum.
Click to expand...