Jag upplever detta :
Spel: Bra svarar snabbt kan hända att den ligger 1 SEK efter när man kör "multitasking" annars i själva spelet är det perfekt. Testat både tunga och lätta spel.
Surf: bra laddar snabbt men chrome suger tycker jag. Så använder inte den kör med dolphin istället. Chrome ledsnar man på den laddar fort men hela sidan kommer inte alltid med den typ visar bit för bit när man scrollar.
HD-filmer: Spelar upp det mesta och är snabb i spolning paus eller vad man nu gör. Bra ljud är det också.
WiFi: Är ok, jag har dålig mottagning trots att jag sitter mycket nära routern. Så är det inte med mina andra enheter, Men men det behöver inte vara pga min platta kan ju bero på annat
Hehe jag förstår dig, jag är utav samma sorts användare surfar Mailar tittar mycket film. Pennan på noten är bara ett plus men inget Jag har användning utav.
Multitaskingen på noten kan du få på nexusen via overskreen och floating video eller va den hette.
i övrigt så skulle jag säga såhär har du inte kvar din note köp nexusen du kommer bli nöjd. för mig som har båda och ska bestämma sig är det svårt

Click to expand...