Ska lägga ut massor saker på Tradera imorgon kväll, lägger upp allt här innan och ser om det är någon som vill slå till innan jag lägger ut de där. Sätter ett Köp-Nu pris, kommer inte sälja under det då jag baserar priset på vad jag förutsätter att jag får på Tradera minus den provision de tar ut samt lite extra avdrag för Swedroidare
Nexus 10 - SÅLD
Fint skick, minimal repa utanför skärmen och en liten repa på baksidan. Ingår även ett 10" universalt fodral för förvaring där man kan ställa upp i filmläge för filmtittande osv.
Sony Xperia Z3 Tablet Compact WiFi - 1200:-
Halvdant skick, en del smårepor på skärmen och en regnbågsrepa på nedre delen av skärmen. Baksidan är rätt repig också, kvitto medföljer och finns garanti ett tag till från NetOnNet, tom 27e december 2016. Kartong medföljer.
iPad Mini 3G - 900:-
Helt ok skick, två repor på skärmen som är lite längre men inte regnbågsrepor. Baksidan i fint skick. 3G-varianten och tar SIM-kort. WiFi över 2.4GHz fungerar ej men 5GHz fungerar utan problem!
Samsung S3 - 700:-
Fint skick, skärmen i nyskick men ett litet märke i ramen. Fungerar utan problem.
LG G2 - 800:-
Fungerar utan problem, väldigt fint skick. Spigen Slim Armor medföljer samt kartong.
Samsung Gear Fit - 400:-
Flera olika armband ingår, grön, orange och blå. Kartong medföljer med laddare, dockan osv. Fungerar utan problem och fint skick.
Samsung S6 Edge 32GB Vit - 3000:- eller högst bud.
Nyskick och fungerar utan problem. Skärmen och baksida har blivit utbytta(äkta Samsung-skärm och baksida) men inte direkt via Samsung så garantin är tyvärr borta. Tyvärr är det lite inbränningar på skärmen, kan lägga upp bild på det här. Det är ingenting man märker direkt vid användande, men det är inte så att man måste anstränga sig för att se inbränningarna. Kör ett program som ska motverka inbränningar och kör det så gott som dygnet runt i hopp om att det ska bli lite bättre. Kartong med överrensstämmande IMEI medföljer men originalfärgen var guld så kartongen säger guld färg men telefonen är vit.
Samsung Ativ Book 9 Lite - 1500:-
Fint skick, fungerar utan problem. Behöver starta om WiFi lite då och då bara, men är två knapptryckningar som tar 2 sekunder och är inte ofta det behövs. Riktigt schysst portabel dator med bra batteritid!
Dator som är nedan, dock är den jag säljer blå till färgen:
https://www.netonnet.se/art/dator/b...g-ativ-book-9-lite-np905s3g-k01s/190587.8907/
iPhone 5S 16GB Spacegray låst till Tele2 - 800:-
Låst till
Tele2, spräckt skärm och touch fungerar enbart på ena halvan av skärmen så behöver byta ut skärmen.
iPhone 5S 16GB Silver låst till 3 - 700:-
Låst till 3, touchen är defekt på ena halvan men glaset är helt. Bakkameran har en liten lila tint när man fotar mot en ljus bakgrund.
Hör av er om ni har några frågor eller funderingar! Bilder på begäran. Kan skickas där köparen står för frakten, har flertalet referenser på forumet.
Trevlig kväll!
Click to expand...