Klokt! Jag har varit så duktig så måste komma lite utomlands iaf. Somrar i Västerås och Linköping är rätt bra. Men det blir inte rätt känsla.
Behöver tips om vad jag, min sambo, en 4 åring och en 11 månaders kan åka i höst. Tänker sol och bad, 2 veckor. all inclusive. En riktigt svensson charter alltså.. hilfe bitte!
Har bokad campingplats på Kneippbyn,men blir att ta sig runt mycket med bil för att se så mycket som möjligt.
Bakken är jäkligt mysigt ställe att gå och äta och dricka öl, helt klart mysigare än Tivoli. Tivoli känns lite finare men jag tycker att det är klart gemytligare på Bakken!
Det är feelingen som är så mycket bättre på Bakken, många familjer går dit för att umgås, de vuxna sitter och äter och dricker öl och ungarna roar sig med åkattraktionerna.
Vad tror vi inför sommaren, kommer alla restriktioner, vaccinpass, inreseregler osv vara avskaffade? Jag har dålig koll, hur ser det ut just nu inom EU, vilka länder har kvar covid-relaterade krav?
Det kommer nya varianter av Covid-19 hela tiden, hittills har de flesta nya varit relativt harmlösa men vem vet, någon ny mutation kanske blir både smittsam och farlig så jag tänker inte använda någon spåkula och säga hur det blir i sommar.
Jag tog ingen semester i sommar för jag vill uppleva sol och värme här hemma plus väldigt lite att göra på jobbet under sommaren. Jag tänkte ta min semester i december och åka till Los Angeles för att träffa familjen och vara där under jul och nyår. Sen ta bilen och åka över gränsen till Mexico för att fixa mina tänder som kostar nästan ingenting där. Jag ska även en sväng till San Francisco för 2-3 nätter, tänkte köpa kommande iPhone 14 och nya Macbook Air därifrån