Finns han som kontaktbild fortfarande när någon utan bild ringer fortfarande? Eller de kanske inte va sensehero...
jag tänkte först att det var pga av att jag använder smart keybord men sen upptäkte jag att å saknades på alla webbsidor.. på knappsatseni tangentbordet blev det en helt tom ruta.. så jag flashade tbx till den vanliga fonten
Det var i Elelinux ROm det var så... Klockrent... Alla som inte vågar skylta med sitt nummer är ju nån slags Homer Simpson ändå liksom...
Det måste vara igång eftersom mina appar i ext-partitionen ju dök upp direkt efter flashning... Eller?
Jupp det trodde jag med. Men minnet i telefonens interna minne minskar när man installerar appS ??? Fattar inget ?
jag uplevde att denna sög mer batteri än villain 5.2 och elelinux versionen av dem.. kör vidare på elelinux testversion av villain som jag anser e bästjust nu..men kör mms fixen o gps fixen
Vilka är dessa exakt? Har fått MMS som jag inte kan öppna men inte orkat gräva fram en lösning... GPS'en fungerade från scratch för mig dock...
Tack! Har ett annat litet problem, varför kan man inte längre välja ifrån vilken källa som kontakterna ska visas så det inte blir dubbletter? Eller är det jag som missat något? Kunde göra det på Sensehero 1.6. Någon som vet?
Gällande Apps2SD så verkar det som att den flyttar APK-filerna till ext-partitionerna medan dalvik ligger kvar på telefonens minne. Quick System Info (finns på market) mer mig följande A2SD Storage: Total 458mb, Free 404mb Internal Storage: Total 166mb, Free:88.22mb Så båda används uppenbarligen. Misstänker som sagt att Dalvik ligger kvar på telefonen medan APK'er flyttas.