Vet inte faktiskt, hört någonstans att det kanske inte är jättebra att flytta dalvik till EXT, dom mer insatta kanske kan göra ett inlägg om detta.
Jag flashade in denna vanilla lockscreen men nu fastnar den precis när heron startats upp efter loggorna och skall ladda in sim och massa annat?
du måste stänga av pinkoden så den inte startar med telefonen, det är detta som får den att hänga sig
Ja antingen slänger du in simkortet i en annan telefon eller så flashar du in en annan rom och stänger av den
jag flashade tillbaka till hans 2.1 rom igen och tog bort det sedan flashade jag in vanillan uppdateringen igen, du behöver inte wipa så du blir inte av med något viktigt
ta ur simkortet, starta och slå på flygplansläge, stäng av och sätt i simkortet och ta bort koden sen tror ja funkar
Otroligt vaknade upp precis när alarmet började tjuta bra att alarmet fungerar men det går inte att stänga av alarmet nu när jag har vanilla lockscreen så jag var tvungen att stänga av telen helt? Någon som vet hur man löser problemet?
Du måste använda vanilla klockan kanske den heter för att ställa larmet, inte htc's, det ska vara en vit klocka vid alla programmen. nu får du starta om helt enkelt.
Världens slöaste Detta måste vara historiens slöaste ROM. Jag har nog provat i stort sett alla rommar som kommit ut till hero, är nog inte många jag missat i alla fall. Men denna tar med råge priset som den slöaste. Först trodde jag något gått fel vid flashningen så jag testade igen, wipe, wipe dalvik och flash. Ingen skillnad. Går tillbaks till SenseHero 1.6 som är raka motsatsen!
Är den snabbaste 2.1-romen jag har provat iaf inte lika snabb som SenseHero 1.6 men snabb nog är den för mig.
Har provat de flesta faktiskt, tycker att denna är snabbare än elelinux men vill man absolut ha svenska så är det elelinux som gäller.