Provkört den här några timmar nu när jag varit ute med lillgrabben och lekt i lekparken.
Den är väl hyffsat responsiv i menyerna och hemskärmarna.
Trevligt tema.
Men, efter att ha stängt av "Sound feedback" och "Vibrate when typing" som jag gör i varje ROM så skulle jag ringa och här märker jag av två stora problem.
1. Responsiviteten när man ska mata in ett nummer eller bokstäver är usel. Jag började mata in bokstäverna vik och jag mätte tiden genom att räkna sekunderna själv. 8 sekunder innan personen dyker upp som alternativ. Det är inte frågan om att det finns flera alternativ utan jag har bara en person som börjar på vik.
8 sekunder?!
2. Ringer upp personen som börjar på vik. Hon svarar, det är knäpptyst i luren.
Hon ringer upp mig. Det är knäpptyst i luren.
Provar flertalet andra personer i listan, lika tyst hos alla.
Edit: Har rebootat om telefonen 2 gånger nu och det verkar som sakerna ovan blir förbättrade efter varje reboot. Telefonboken har blivit mer responsiv och nu hör man faktiskt folk i luren när man pratar med dem. Ska prova att starta om luren ett par gånger till så kanske den funkar som den borde. 
Edit: Har så klart även stängt av "Haptic feedback" och "Audible touch tones". Glömde skriva detta i början.
Nu när jag startat om luren tre gånger så är den precis så responsiv som jag vill ha den.
Last edited: May 16, 2010