La in denna nu, "vibrate on touch" grejen fungerar typ två av 5 klick.. konstigt? EDIT: fixade den där HTC_IME grejen, nu fungerar det.
Hej! Slängde just in denna room, och är i stort nöjd. Men är det bara jag som har fått en market som tar typ evigheter att ladda. Märkte det oxå i Behero, men i tex elelinux basic funkar det som det skall.... Någon idé där ute??
Fick en notifiering om att det fanns en uppdatering av Google Maps. Efter sista klicket jag gjorde som skulle godkänna uppdateringen så startade luren om. Har inte lyckats återskapa detta än.
En till liten fundering, kör man automagisk tidsinställningar tycker den man befinner sig i GMT +2 ? kollar men sen i listan står det helt galet, tex. amsterdam gmt + 2?? stämmer väl inte
Hur får man Launcherpro? http://androidmods.com/android-phones/htc-hero/htc-hero-htc-hero-sensehero-2-2-b3-with-launcherpro/
Någon annan som inte ens kan boota upp denna? Jag lyckades boota en gång, den frös så jag va tvungen att ta ur batteriet. Sen har jag reflashat ett antal gånger med full wipe och den fryser bara på sensehero loggan
Jag bootade upp den och satte på en film, efter filmen står det fortfarande Sensehero, men animationen på den har frusit hur lång tid tog det för er? alla andra roms har det tagit kanske 5 minuter
Det är ju crap också verkligen alla jag har roms jag har testat har funkat att installera. Men när den ballaste kommer fungerar det inte alls. Så typiskt
Vill du inte testa att göra en "clean install" ? Wipe av allt...format SD kort (ext3) etc...etc..... (backup först så klart) Ani