Efter 20 minuters testande så kan jag INTE rekommendera JIT Hack på denna rom. Fått flera sense relaterade hängningar, bland annat lockscreen och själva sense, tror jag ska testa att plocka bort sense lockscreen innan jag flashar om dock EDIT: Efter jag fimpade lockscreen verkar det mesta funka fint, grymt snabb! Nu ska bara clockfix göras med
1.2.6 fungerar perfekt för mig. Men jag har också problem med SU request. Får inte Wifi tethering att fungera.
har testat med WiFi teether och Titanium Backup och SU request svarar aldrig när programmen kallar, den visar bara en svartskärm ett bra tag och sedan krashar det
har ni provat kalkylatorn? Om man lägger till landscape blir den "avancerad". Kanske alltid har varit så, men jag har isf missat det
sitter med 1.2.5 nu och undrar Det enda man behöver göra när man ska ha in 1.2.6 är att wipe'a dalvik? ingen ny partionering osv?
har inget sånt i min recovery, eller så pratar vi om olika menyer. har nån CA 1.4 eller vad den heter
ahh ok ,tror de flesta kör Amon RA's recovery och där finns de alternativen med. Vad har du för alternativ i dn recovery då?
1.reboot 2.run update.zip 3.apply any zip 4.nandroid backup 5.wipe data 6.repair ext. filesystems typ jag minns faktiskt inte hur man byter recovery-meny ens, hjälp?
OK,kolla wikin. Tror du får lägga in de senare versionerna med adb shell. Förr (2 mån sen :-)) körde vi med flashrec.
Copy recovery-RA-hero-v1.6.2.img to the root of your sdcard Boot into your current custom recovery (boot while holding HOME) Connect your Hero via usb to your pc/mac/... adb shell $su (not required if you have root already) #mount -a #flash_image recovery /sdcard/recovery-RA-hero-v1.6.2.img Läs mer här:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=561124