Nu på morgonen när jag vaknade var telefonen i nån slags bootloop, telefonen startade om sig hela tiden. Disablade widgetlocker och gjorde en wipe cache/dalvik, det verkar fixat sig. Men jag vill köra widgetlocker :/
Edit: Testade nu att köra widgetlocker i easy wake mode, disablade standard lock screen altså. Får se nu då, verkar lugnt än så länge. Såg att han som utvecklar rommen sade att i 6.1 var det inte med några special lockscreens för att han ej fått det att fungera utan att telefonen rebootade stup i kvarten, så kan vara nåt skumt med custom lockscreens, därför jag misstänkte att widgetlocker krocka med standard eller nåt.
EDIT2: Hmm, detta med theme verkar inte funka så bra med denna rom. Ikoner på statusbaren skulle vara gröna, men ändras till vita stup i kvarten. Nummerpaden när man ska ringa har fina glossiga knappar, men när man ringt så försvinner det och vanliga grå knappar finns istället

Aja, bara inte telefonen rebootar hela tiden så är det väl ok, och att den inte börjar lagga för mkt eller nåt.
Vet inte om detta var den mest stabilaste rom jag testat hittils, då var ju nästan CM7 mer stabil, förutom buggiga kameran och sämre batteritid.. Denna är laggigare också, segare att få fram kontakter, telefon och meddelanden, samt när man ska adda widgets mm på homescreenarna. Trots voodoo lagfix.
Click to expand...